ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usuwanie pojazdów do 7.5t z dróg Powiatu Olsztyńskiego w 2022 r. na podstawie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz art. 24a ustawy o odpadach. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Usuwanie pojazdów do 7.5t z dróg Powiatu Olsztyńskiego w 2022 r. na podstawie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz art. 24a ustawy o odpadach.

Szczegóły informacji

Usuwanie pojazdów do 7.5t z dróg Powiatu Olsztyńskiego w 2022 r. na podstawie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz art. 24a ustawy o odpadach.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: ogłoszony

Tryb: Postępowanie poniżej 130 tys. zł

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2021-12-17 14:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2021-12-21 09:20:00

Miejsce złożenia oferty: Siedziba Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie, ul. Cementowa 3 , 10-429 Olsztyn, e-mail: psd@powiat-olsztynski.pl

Ogłoszono dnia: 2021-12-06 przez

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony