ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Przetwarzanie danych osobowych w sprawach załatwianych milcząco

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-03-15 08:40:39 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w sprawach załatwianych milcząco
 
Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie w ramach prowadzenia spraw z zakresu zarządzania drogami wydaje opinie do projektów decyzji o warunkach zabudowy, opinie do projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz opinie do planów zagospodarowania przestrzennego.
Zgodne z przepisami ustawy z dnia z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego sprawę uznaje się za załatwioną milcząco w sposób w całości uwzględniający żądanie strony, jeżeli w terminie miesiąca od dnia doręczenia żądania strony właściwemu organowi administracji publicznej albo innym terminie określonym w przepisie szczególnym organ ten: nie wyda decyzji lub postanowienia kończącego postępowanie w sprawie (milczące zakończenie postępowania) albo nie wniesie sprzeciwu w drodze decyzji (milcząca zgoda).
W związku, z czym Administrator danych osobowych tj. Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie 10-429 Olsztyn, ul. Cementowa 3, tel. 89 535 66 30, e-mail: , zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO), informuje:
  1. Osobą udzielającą wyjaśnień w zakresie ochrony danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych, z którym można kontaktować się za pomocą poczty elektronicznej e-mail: iod_ lub na adres korespondencyjny Administratora danych.
  2. Celem przetwarzania danych osobowych w postaci Państwa danych identyfikacyjnych (imię, nazwisko), danych kontaktowych i danych adresowych jest przeprowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie uzgadniania decyzji o warunkach zabudowy, uzgadniania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz uzgadniania planów zagospodarowania przestrzennego.
  3. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
  4. Państwa dane osobowe zostały udostępnione dla Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie przez inne ograny administracji publicznej, które wydają decyzje administracyjne z zakresu, o którym mowa w punkcie 2.
  5. Odbiorcami danych osobowych są organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne, działające na zlecenie organów władzy publicznej w zakresie i w celach, które regulują przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  6. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  7. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, liczone od roku następującym, po roku w którym zakończono sprawę.
  8. Mają Państwo prawo do dostępu do danych osobowych/ sprostowania danych osobowych/ żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych/ wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
  9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.
« powrót do poprzedniej strony