Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Lista zmian

Zmiany z dnia: 2021-12-06

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
13:53:16 Upublicznienie elementu Zamówienia publiczne - ogłoszenie Usuwanie pojazdów do 7.5t z dróg Powiatu Olsztyńskiego w 2022 r. na podstawie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz art. 24a ustawy o odpadach. Administrator Systemu

Zmiany z dnia: 2021-11-30

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
08:15:18 Edycja elementu informacja Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze - referenta w Obwodzie Drogowym Nr1 w Olsztynku - Nr ogłoszenia DO.110.4.2021 z dnia 09.11.2021 r.
(widoczna od 2021-11-30 07:00:00 do 2022-03-03 00:00:00)
Administrator Systemu
08:14:45 Upublicznienie elementu informacja Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze - referenta w Obwodzie Drogowym Nr1 w Olsztynku - Nr ogłoszenia DO.110.4.2021 z dnia 09.11.2021 r.
(widoczna od 2021-11-30 07:00:00 do 2022-03-03 00:00:00)
Administrator Systemu

Zmiany z dnia: 2021-11-26

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
09:01:32 Edycja elementu informacja Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
(widoczna od 2021-11-25 07:00:00)
Administrator Systemu
07:32:57 Edycja elementu informacja Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
(widoczna od 2021-11-25 07:00:00)
Administrator Systemu

Zmiany z dnia: 2021-11-25

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
10:48:15 Upublicznienie elementu informacja Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
(widoczna od 2021-11-25 07:00:00)
Administrator Systemu

Zmiany z dnia: 2021-11-24

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
12:05:24 Upublicznienie elementu załącznik do informacji plan postepowań o udzielenie zamówień publicznych- wersja 12.pdf - Nazwa elementu do którego przynależy: Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w 2021 r. Administrator Systemu

Zmiany z dnia: 2021-11-19

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
13:40:59 Dodanie elementu Zamówienia publiczne - załącznik INFORMACJA O ZŁOŻONYCH OFERTACH_19.11.2021.doc - Nazwa elementu do którego przynależy: Projekt pn. Administrator Systemu
11:20:31 Edycja elementu załącznik do informacji Zarządzenie Nr 104_2021.pdf - zmiana źródła Nazwa elementu do którego przynależy: Zarządzenie nr 104/2021 - Procedura obsługi osób ze szczególnymi potrzebami Administrator Systemu

Zmiany z dnia: 2021-11-18

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
08:10:14 Edycja elementu informacja Zarządzenie nr 104/2021 - Procedura obsługi osób ze szczególnymi potrzebami
(widoczna od 2021-11-18 07:00:00)
Administrator Systemu

Nawigacja między stronami listy informacji